In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
‘Hardlopen in het donker’
We worden om verschillende redenen gevraagd om met patiënten in gesprek te gaan. Soms wil iemand gewoon even praten, en ontstaat daaruit een mooi en diep gesprek. Maar soms vraagt een arts of collega ons om met iemand te praten omdat diegene moeilijk te motiveren is...
Fertiliteitspoli RKZ ontvangt de Freya Pluim!
De fertiliteitspoli van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) heeft onlangs voor het eerst de Freya Pluim ontvangen. Deze erkenning wordt toegekend aan fertiliteitsklinieken die voldoen aan de kwaliteitscriteria van Freya, de landelijke patiëntenvereniging voor mensen met...
De nieuwste editie van Voor U is uit
De nieuwste editie van ons patiëntenkrant Voor U ligt weer klaar! Ook dit keer lees je inspirerende verhalen van medewerkers die samen laten zien waar het Rode Kruis Ziekenhuis voor staat: betrokkenheid, deskundigheid en buitengewoon menselijk. Van persoonlijke...




