In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

‘Het leven achterna’

Vanwege de leeftijd van mijn kinderen ben ik genoodzaakt om, vooral in de auto, te luisteren naar hedendaagse popmuziek. Of naar Bert en Ernie. Met die laatste twee heb ik overigens geen enkel probleem. Sterker nog: zij hebben juist een nieuw, geweldig album...

Lees meer

Annulering hartrevalidatiebijeenkomst 7 oktober

In verband met onvoorziene omstandigheden kan de geplande hartrevalidatiebijeenkomst op maandag 7 oktober van 14.30 tot 16.30 uur helaas niet doorgaan. De nieuwe bijeenkomst met spreker Konstantin Prekpalaj vindt plaats op 25 november van 14.30 tot 16.30 uur. Wij...

Lees meer

Nieuwe toezichthouders verrijken Raad van Commissarissen RKZ

Beverwijk, 3 september 2025 - Met ingang van 25 augustus is de Raad van Commissarissen (RvC) van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) in Beverwijk weer voltallig. Leontine van der Goes en Sylca Vellinga treden toe als toezichthouders. Zij nemen de plek in van Mark de Jong,...

Lees meer