In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Efficiënte Communicatie in de zorg: RKZ Implementeert Samsung Smartphones op verpleegafdelingen
Op alle verpleegafdelingen van het RKZ is een verandering doorgevoerd: de introductie van Samsung smartphones voor het ontvangen van patiëntenoproepen. In december werd de laatste afdeling 'live' geschakeld, waarmee alle 14 afdelingen nu de beschikking hebben over...
Eerste baby in 2024
Op Nieuwjaarsdag is bij ons in het ziekenhuis de eerste baby van 2024 geboren. Selim Rakha, het prachtige zoontje van Yomna en Omar Rakha, kwam ter wereld op 1 januari om 20.55 uur, met een gezond gewicht van 3575 gram. Een speciale dank aan de verpleegkundigen,...
Jaarwisseling 2023/2024 overzichtelijk verlopen
Het Rode Kruis Ziekenhuis | Brandwondencentrum Beverwijk kende een relatief rustige jaarwisseling. Op de Spoedeisende hulp (SEH) melden zich veertien patiënten met oudejaarsnacht gerelateerd letsel. Dit aantal is bijna gelijk aan de oudejaarsnacht 2022/2023. Vuurwerk...