In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Voor U magazine – febuari 2024

De Voor U, uitgave februari 2024, is uit! Met nieuws over de bouwwerkzaamheden, verhuizingen en feestelijke openingen, het Digitaal Gezondheidscentrum, patiëntenvervoer en nog veel meer. Op deze pagina vindt u de laatste uitgave en ook de voorgaande edities....

Lees meer

Doen we ons werk goed?

In deze blog deel ik een simpel compliment dat ik onlangs van een patiënt kreeg en waar ik blij van werd. Want wanneer doe je je werk als geestelijk verzorger goed? Voor sommige zorgprofessionals en bij sommige patiënten is dat nogal evident. Het zichtbare en...

Lees meer