In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
4 t/m 6 maart: Afsluiting Vondellaan
UPDATE - dinsdag 5 maart: De snoeiwerkzaamheden gaan dusdanig voorspoedig dat de gemeente Beverwijk fase 1 vandaag afronden. Woensdag 6 maart wordt er gestart met fase 2. De gemeente heeft hier slechts 1 dag voor nodig in plaats van de geplande 2 dagen. Alle...
‘Zeggen waar het op staat’
Afgelopen week vierden we de derde verjaardag van ons derde kind. Groot feest dus. Om die reden werd de gehele familie opgetrommeld, inclusief mijn oma van 84, een kwieke dame die als een goede IJmuidenaar geen blad voor de mond neemt. Na een hartelijke begroeting...
Leestip: ‘Kristel blijft knokken voor kinderen met brandwonden’
In het Rode Kruis Ziekenhuis Kinderbrandwondencentrum in Beverwijk worden jaarlijks ruim tweehonderd patiënten opgenomen, verpleegd en nabehandeld. Om de zoveel tijd gaat het daarbij om baby’s, peuters, kleuters of tieners die blijken te kampen met dubbel pijnlijk...