In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Heliomare en RKZ verstevigen samenwerking

Intensievere samenwerking voor betaalbare en hoogwaardige revalidatiezorg Heliomare en het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) werken al jaren samen om patiënten in de regio de best mogelijke revalidatiezorg te bieden. Woensdag 5 juni bezegelden Jan Welmers, bestuurder...

Lees meer