In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Heliomare en RKZ verstevigen samenwerking
Intensievere samenwerking voor betaalbare en hoogwaardige revalidatiezorg Heliomare en het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) werken al jaren samen om patiënten in de regio de best mogelijke revalidatiezorg te bieden. Woensdag 5 juni bezegelden Jan Welmers, bestuurder...
Inspirerend bezoek demissionair minister Helder aan Digitaal Gezondheidscentrum
Demissionair minister Helder van Volksgezondheid, Welzijn en Sport bracht op 10 juni 2024 een bezoek aan het Digitaal Gezondheidscentrum (DGC). Tijdens dit bezoek waren de regionale samenwerkingspartners van het DGC aanwezig om de geslaagde samenwerking te presenteren...
Door sensitiviteit ben je sneller en écht in contact. Dat is wat je wilt in relatie met je patiënt.
Waarom moet ik als arts aandacht hebben voor lhbtiq+? Een zorginstelling moet een veilige omgeving zijn. Voor zowel patiënten als medewerkers. Zichtbaarheid van diversiteit door zorginstellingen en door lhbtiq+-rolmodellen is daarbij volgens Karin Pool heel...