In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Geestelijk verzorgers meer gewaardeerd dan ooit

De geestelijk verzorgers van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) draaien overuren, omdat hun bijstand momenteel meer dan ooit nodig is. Op de corona-afdeling, maar ook in de rest van het ziekenhuis. Dave Wijker en Sandra Schaap lossen elkaar op de corona-afdelingen van...

Lees meer

Noordhollands Dagblad: Coronavraag van de dag

Het coronavirus roept begrijpelijkerwijs veel vragen op en het is soms moeilijk de feiten van de fabels te onderscheiden. Het Noordhollands Dagblad en het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) willen u daarbij helpen en starten daarom een rubriek om lezersvragen te beantwoorden...

Lees meer