In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Intensivist Evelien vlogt voor NH Nieuws

Zoals jullie zien, is die hele intensive care bijna leeg, dus dat is heel gunstig. Landelijk zien we dat natuurlijk ook, dat de COVID-patiënten per dag afnemen, en ook op de IC's zien we elke dag een mooie daling. Dat komt door alle maatregelen die we met elkaar...

Lees meer

Leestip: ’Zorg kan beter worden georganiseerd’

Lang lazen we, als het over de zorg ging, over bezuinigingen, betere beloningen en werkdruk. Maar de laatste weken werd op straat voor de zorg geklapt en ontpopte de zorg zich als een soort superheld die ten strijde trok tegen het kwaad in de vorm van het coronavirus....

Lees meer

Stel contact huisarts & ziekenhuis niet uit

Het RKZ en de huisartsenvereniging doen een dringende oproep aan hun patiënten: stel uw vragen aan de huisarts of het ziekenhuis niet uit. Als inwoners van de regio hulp nodig hebben van een huisarts of het ziekenhuis, gepland of ongepland, dan verzoeken beide...

Lees meer