In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Gevaar brandbare vloeistoffen nog steeds onderschat

Veel Nederlanders zijn niet op de hoogte van de gevaren die brandbare vloeistoffen, zoals bio-ethanol, spiritus en benzine, met zich meebrengen. In het brandwondencentrum in Beverwijk werden de laatste periode al 13 mensen binnengebracht met ernstige brandwonden door...

Lees meer

Wensproject Handventilatoren via Stichting Vrienden van het RKZ

Genette is een gespecialiseerd longverpleegkundige en holistisch ademcoach en heeft een eigen spreekuur in het Rode Kruis Ziekenhuis. Zij behandelt patiënten met astma en COPD. Voor deze patiënten heeft zij een ‘Wensproject’ via de Stichting Vrienden van het RKZ in...

Lees meer