In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Blog geestelijke verzorging: ‘Ik wil het straatbeeld veranderen’
'Ze is 87 jaar oud en heeft aangegeven dat het wel goed is zo. Ze heeft genoeg meegemaakt en hoeft, nu ze acute leukemie heeft, wat haar betreft niet verder behandeld te worden. Het liefst gaat ze zo snel mogelijk naar huis om in alle rust afscheid te nemen van haar...
Tijdelijke opnamestop Intensive Care RKZ (update 17/10)
De opnamestop is niet meer van toepassing. Uit voorzorg worden tijdelijk geen nieuwe patiënten opgenomen op de afdelingen Intensive Care (IC) en in het Brandwondencentrum van het Rode Kruis Ziekenhuis Beverwijk (RKZ). Aanleiding is het toenemend aantal collega's op...
RKZ-Rookstopcoaches Ingrid en Pauline te gast bij Stoptober webinar
Afgelopen maandag 28 september waren RKZ-Rookstopcoaches Ingrid en Pauline te gast bij het Stoptober webinar. Zij gaven de deelnemers de laatste extra tips, ondersteuning en motivatie voordat zij per 1 oktober gaan stoppen met roken. Wilt u ook stoppen met roken? Hulp...




