In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Dit stookseizoen groter risico op koolmonoxidevergiftiging
Nog steeds vallen er jaarlijks doden en gewonden door een koolmonoxidevergiftiging. Zorgwekkend, zeker nu de risico’s op een koolmonoxidevergiftiging dit jaar ook nog eens groter zijn. Het stookseizoen is begonnen en door de huidige coronamaatregelen zitten mensen...
Leestip: ‘Wat zeg je tegen een coronapatiënt die geen familie of geliefde heeft om haar hand vast te houden?’
Wat zeg je tegen een coronapatiënt die over een paar ogenblikken in slaap wordt gebracht? Tegen de man die misschien voor het laatst wakker is? Tegen die vrouw die geen familie of geliefde naast zich heeft die haar hand vasthoudt? Tegen iemand die terugzegt: ‘Ik ben...
Bloed prikken? Prik eerst een datum!
De prikposten voor bloedafname van het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) worden druk bezocht. Om volle wachtruimtes en lange rijen te voorkomen, kunnen patiënten vanaf 2 november alleen nog bloed laten prikken of materiaal inleveren op afspraak. Deze is eenvoudig te regelen...




