In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

‘Met telemonitoring kun je veel beter op maat begeleiden’

COPD-patiënten via telemonitoring intensief en op maat begeleiden, levert minder exacerbaties op en meer kwaliteit van leven. Dat je daarbij een paar strubbelingen moet overwinnen, is onvermijdelijk, vindt RKZ-longarts Erik Kapteijns. ‘Het zijn uiteindelijk de...

Lees meer

Stoppen met roken sprookje: Er was eens een slimme specialist…

Het is ontzettend moeilijk voor rokers om alleen te stoppen. Maar het is best makkelijk om rokers te helpen stoppen, vertellen zorgverleners in deze video. Verantwoordelijkheid bij de specialistMedisch specialisten worden vaak geconfronteerd met de gevolgen van roken....

Lees meer