In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Openingstijden poliklinische apotheek RKZ
De poliklinische apotheek is op donderdag 24 en 31 december 2020 vanaf 16:00 uur gesloten. Op dinsdag 22 en 29 december 2020 is de apotheek vanaf 18:00 uur gesloten. Ontslagrecept(en) ophalenWij willen u vragen om voor 16:00 uur uw ontslagrecept(en) op te halen. Vanaf...
Luistertip: Podcast OM met directeur Brandwondencentrum Beverwijk Paul van Zuijlen
Dit jaar geldt er een vuurwerkverbod. De politie en het OM letten daar scherp op. Steek geen vuurwerk af, legt officier van Justitie Karin Broere uit in de podcast. En pas vooral op! Dat is de boodschap van Paul van Zuijlen, directeur Brandwondencentrum Beverwijk....
Kerstboodschap van de geestelijk vezorgers
Het kerstverhaal staat in het teken van woorden die op dit moment verboden zijn. God zond zijn enige zoon naar de aarde om dichtbij mensen te zijn. Present in het leven van anderen. Om hen te troosten, aan te raken. Het kerstverhaal staat daarmee haaks op de...




