In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

‘Licht aan het einde van de tunnel’

Willem is brandweerman in Amsterdam. Er zijn maar weinig mensen die bij een brand een gebouw binnenrennen om de bewoners te redden van een verschrikkelijk einde. Een brandweerman moet niet alleen fysiek in goede conditie zijn, maar ook alle alarmsignalen in zijn eigen...

Lees meer

Annebeth de Vries eerste hoogleraar kinderbrandwondenzorg

Annebeth de Vries eerste hoogleraar kinderbrandwondenzorg Leren van lage inkomenslanden voor minder brandwondenletsel bij Nederlandse kinderen Kinder- en brandwondenchirurg dr. Annebeth de Vries, verbonden aan het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk, is benoemd tot...

Lees meer

‘Rolstoelvegen op de zorgboerderij’

Meestal gaan deze blogs over de ervaringen van patiënten die ziek zijn, of over bepaalde fenomenen die ons opvallen in de wereld van het Rode Kruis Ziekenhuis. Minder vaak gaan ze over de manier waarop mensen proberen om te gaan met het ziek-zijn. Maar vandaag wel. Ik...

Lees meer