In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.

De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.

ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ

Meer nieuws

Ouderen lopen groter risico op overlijden bij brandwonden

Ouderen lopen groter risico op overlijden bij brandwonden  Wanneer 65-plussers brandwonden oplopen, is de kans op overlijden aanzienlijk groter dan bij jongere patiënten. Dat blijkt uit onderzoek naar de korte- en langetermijngevolgen van brandwonden bij ouderen....

Lees meer

Nederlandse brandwondencentra oefenen in Calamiteitenhospitaal

Het Calamiteitenhospitaal in Utrecht gaat samenwerken met de drie gespecialiseerde Nederlandse brandwondencentra. Vanwege de onrust in de wereld is de kans op ernstige ongelukken, met grote groepen met brandwondenslachtoffers, erg gestegen. De samenwerking tussen deze...

Lees meer