In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Ouderen lopen groter risico op overlijden bij brandwonden
Ouderen lopen groter risico op overlijden bij brandwonden Wanneer 65-plussers brandwonden oplopen, is de kans op overlijden aanzienlijk groter dan bij jongere patiënten. Dat blijkt uit onderzoek naar de korte- en langetermijngevolgen van brandwonden bij ouderen....
Nederlandse brandwondencentra oefenen in Calamiteitenhospitaal
Het Calamiteitenhospitaal in Utrecht gaat samenwerken met de drie gespecialiseerde Nederlandse brandwondencentra. Vanwege de onrust in de wereld is de kans op ernstige ongelukken, met grote groepen met brandwondenslachtoffers, erg gestegen. De samenwerking tussen deze...
Vrijdag 31 oktober: Poli Gynaecologie gesloten
Op vrijdag 31 oktober is de poli Gynaecologie gesloten. Wij vragen onze patiënten hier rekening mee te houden bij het plannen van afspraken. Wij danken u voor uw begrip.Meer ervaringsverhalen