Vandaag, vrijdag 5 juni, verhuist de dagbehandeling oncologie.

Ons telefonisch spreekuur in de ochtend, het spoednummer en BeterDichtbij blijven vandaag gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent.

Het telefonisch spreekuur in de middag (15.00 – 15.30 uur) komt eenmalig te vervallen.

Vanaf maandag 8 juni is de dagbehandeling oncologie volledig operationeel op de 4e verdieping van het Oncologiecentrum.

Dank u wel voor uw begrip.

 

 

 

Meer nieuws

Gedenkboom

Vanaf vrijdag 30 april staat er in het atrium een gedenkboom. Collega's zijn van harte welkom om hun gedachten aan het afgelopen jaar in één van deze kaartjes, in de vorm van een vlinder, op te...

Lees meer