Vandaag, vrijdag 5 juni, verhuist de dagbehandeling oncologie.

Ons telefonisch spreekuur in de ochtend, het spoednummer en BeterDichtbij blijven vandaag gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent.

Het telefonisch spreekuur in de middag (15.00 – 15.30 uur) komt eenmalig te vervallen.

Vanaf maandag 8 juni is de dagbehandeling oncologie volledig operationeel op de 4e verdieping van het Oncologiecentrum.

Dank u wel voor uw begrip.

 

 

 

Meer nieuws

‘Wisselspeler’

Maatschappelijke ontwikkelingen, feestdagen en bepaalde trends worden op een geheel eigen manier mee naar binnen genomen in het ziekenhuis. Een aantal dagen geleden nog staarden een paar...

Lees meer

Aanscherping maatregelen vanaf 6 november

Om het aantal besmettingen met Covid-19 naar beneden te krijgen, heeft het kabinet extra maatregelen aangekondigd vanaf 6 november 2021. Deze nieuwe maatregelen gelden ook in het Rode Kruis...

Lees meer