Vandaag, vrijdag 5 juni, verhuist de dagbehandeling oncologie.

Ons telefonisch spreekuur in de ochtend, het spoednummer en BeterDichtbij blijven vandaag gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent.

Het telefonisch spreekuur in de middag (15.00 – 15.30 uur) komt eenmalig te vervallen.

Vanaf maandag 8 juni is de dagbehandeling oncologie volledig operationeel op de 4e verdieping van het Oncologiecentrum.

Dank u wel voor uw begrip.

 

 

 

Meer nieuws

De patiënt op reis: van A naar RKZ

In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed...

Lees meer