Vandaag, vrijdag 5 juni, verhuist de dagbehandeling oncologie.

Ons telefonisch spreekuur in de ochtend, het spoednummer en BeterDichtbij blijven vandaag gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent.

Het telefonisch spreekuur in de middag (15.00 – 15.30 uur) komt eenmalig te vervallen.

Vanaf maandag 8 juni is de dagbehandeling oncologie volledig operationeel op de 4e verdieping van het Oncologiecentrum.

Dank u wel voor uw begrip.

 

 

 

Meer nieuws

‘Innerlijkheid’

'Een ziekenhuisopname kan ook betekenen, teruggeworpen worden op jezelf. De meeste opnames zijn immers plotseling en ongewenst. Het confronteert de persoon met de eigen kwetsbaarheid van het...

Lees meer