Vandaag, vrijdag 5 juni, verhuist de dagbehandeling oncologie.

Ons telefonisch spreekuur in de ochtend, het spoednummer en BeterDichtbij blijven vandaag gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent.

Het telefonisch spreekuur in de middag (15.00 – 15.30 uur) komt eenmalig te vervallen.

Vanaf maandag 8 juni is de dagbehandeling oncologie volledig operationeel op de 4e verdieping van het Oncologiecentrum.

Dank u wel voor uw begrip.

 

 

 

Meer nieuws

Werken aan een toekomstbestendig RKZ

Het Rode Kruis Ziekenhuis heeft uitdagende toekomstplannen. De zorg verandert. Een deel van de behandelingen verschuift naar huis – veel mensen vinden dat het fijnst. Maar het ziekenhuis blijft ook...

Lees meer

Kerstblog geestelijke verzorging

'Kerst gaat in de kern over verwachtingen. We leven er naartoe gedurende de adventstijd, wat afgeleid is van het woord adventus, komst of nadering. Een vooraf bestemde periode waarin we uitkijken...

Lees meer