Vandaag, vrijdag 5 juni, verhuist de dagbehandeling oncologie.

Ons telefonisch spreekuur in de ochtend, het spoednummer en BeterDichtbij blijven vandaag gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent.

Het telefonisch spreekuur in de middag (15.00 – 15.30 uur) komt eenmalig te vervallen.

Vanaf maandag 8 juni is de dagbehandeling oncologie volledig operationeel op de 4e verdieping van het Oncologiecentrum.

Dank u wel voor uw begrip.

 

 

 

Meer nieuws

Coronatest vanaf 1 juni via GGD

De afgelopen maanden hebben we bij het RKZ tests afgenomen bij mensen met een verdenking op Covid-19. Vanaf 1 juni is deze taak overgenomen door de GGD. Dat betekent dat de mogelijkheid om u te...

Lees meer

Intensivist Evelien vlogt voor NH Nieuws

Zoals jullie zien, is die hele intensive care bijna leeg, dus dat is heel gunstig. Landelijk zien we dat natuurlijk ook, dat de COVID-patiënten per dag afnemen, en ook op de IC's zien we elke dag...

Lees meer