Wij vinden het heel jammer om te moeten melden dat we de 30e editie van de Kennemer Convergentie eind dit jaar niet door kunnen laten gaan.

Door de huidige omstandigheden rondom het Coronavirus, is het voor ons momenteel onmogelijk om de voorbereidingen te starten. Er is nog teveel onduidelijk over het samenkomen in grote groepen.

Al jarenlang is de Kennemer Convergentie een moment om met huisartsen, specialisten ouderengeneeskunde, leden van de Medische Staf en de vertegenwoordigers van het Rode Kruis Ziekenhuis op een ontspannen manier samen te komen.

Een traditie die we graag blijven voortzetten. We hopen u daarom allemaal weer te zien tijdens de Kennemer Convergentie van 2021!

Meer nieuws

Wijkertunnel volledig afgesloten van 12 juli t/m 7 augustus

Van zaterdag 12 juli tot en met donderdag 7 augustus is de Wijkertunnel volledig afgesloten vanwege werkzaamheden. In deze periode worden de ventilatoren in de tunnel vervangen. Dit betreft een omvangrijk onderhoudsproject. Tijdens de werkzaamheden is de tunnel in...

Lees meer

Dagbehandeling oncologie verhuist

Vandaag, vrijdag 5 juni, verhuist de dagbehandeling oncologie. Ons telefonisch spreekuur in de ochtend, het spoednummer en BeterDichtbij blijven vandaag gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent. Het telefonisch spreekuur in de middag (15.00 – 15.30 uur) komt...

Lees meer