In het RKZ zijn wij bezig met het optimaliseren van de telefonische en digitale bereikbaarheid om de gastvrijheid in het ziekenhuis te verbeteren. We willen namelijk dat onze patiënten ons goed kunnen bereiken, gemakkelijk afspraken kunnen inplannen, en in het RKZ zelf goed geholpen worden.
De visie van de patiënt is hierbij enorm van belang! Daarom willen we u vragen wat u van de bereikbaarheid en de gastvrijheid vindt binnen het RKZ. Zou u de tijd willen nemen om deze vragen voor ons in te vullen? Dat kan via onderstaande QR code.
ZorgInnovatie poster november 2021 van A tot RKZ
Meer nieuws
Stilte voor geweld tegen zorgverleners
Wereldwijd zijn er zorgverleners die in conflictsituaties werken onder moeilijke omstandigheden.Hun leven komt dagelijks in gevaar wanneer zij onder uiterst moeilijke en gevaarlijke omstandigheden werken.Vooral in conflictgebieden worden ziekenhuizen en medische...
Mijlpaal voor Digitaal Gezondheidscentrum: 21% minder herhaalbezoeken chronische aandoeningen
BEVERWIJK, 5 juni 2025 – Het Digitaal Gezondheidscentrum (DGC) meldt een afname van21% herhaalbezoeken van mensen met chronische aandoeningen ten opzichte van 2019. Ditbetekent minder ziekenhuisbezoeken voor mensen met COPD, hartfalen, hoofdpijn, IBD,Parkinson en...
Koninklijk Bezoek van Zijne Majesteit aan het Rode Kruis Ziekenhuis: Een bijzondere ontmoeting met mensgerichte topzorg van wereldniveau
Beverwijk, 23 april 2025 – Met oprechte betrokkenheid en belangstelling bracht Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander vandaag een indrukwekkend werkbezoek aan het Rode Kruis Ziekenhuis (RKZ) in Beverwijk. Centraal stonden de uitzonderlijke zorg, innovatieve...