Het RKZ en de huisartsenvereniging doen een dringende oproep aan hun patiënten: stel uw vragen aan de huisarts of het ziekenhuis niet uit.

Als inwoners van de regio hulp nodig hebben van een huisarts of het ziekenhuis, gepland of ongepland, dan verzoeken beide organisaties om toch vooral contact op te nemen met de huisarts of het ziekenhuis. Het risico van het niet melden van klachten kan groter zijn dan het risico op besmetting met het coronavirus.

Meer nieuws

Wijkertunnel volledig afgesloten van 12 juli t/m 7 augustus

Van zaterdag 12 juli tot en met donderdag 7 augustus is de Wijkertunnel volledig afgesloten vanwege werkzaamheden. In deze periode worden de ventilatoren in de tunnel vervangen. Dit betreft een omvangrijk onderhoudsproject. Tijdens de werkzaamheden is de tunnel in...

Lees meer

Dagbehandeling oncologie verhuist

Vandaag, vrijdag 5 juni, verhuist de dagbehandeling oncologie. Ons telefonisch spreekuur in de ochtend, het spoednummer en BeterDichtbij blijven vandaag gewoon bereikbaar zoals u dat van ons gewend bent. Het telefonisch spreekuur in de middag (15.00 – 15.30 uur) komt...

Lees meer