,,Eén plek met één team dat daar werkt; voor de patiënten is dat prettig, vertrouwd en overzichtelijk. En voor de collega’s is het een mooie uitdagende werkplek’’, zegt afdelingsleider Geert de Bruin van het oncologiecentrum in oprichting. 

Lees het artikel verder op de website van het Noordhollands Dagblad, editie Kennemerland.

Meer nieuws

Vrijdag code ROOD

Vrijdag is het code rood. Patiënten van het RKZ kunnen hun afspraak indien wenselijk verzetten. De zorg gaat wel gewoon door. Bel voor meer informatie naar ons Klant Contact Centrum: 0251-265555.   Meer nieuws

Lees meer

Wijkertunnel volledig afgesloten van 12 juli t/m 7 augustus

Van zaterdag 12 juli tot en met donderdag 7 augustus is de Wijkertunnel volledig afgesloten vanwege werkzaamheden. In deze periode worden de ventilatoren in de tunnel vervangen. Dit betreft een omvangrijk onderhoudsproject. Tijdens de werkzaamheden is de tunnel in...

Lees meer