Digitaal registreren en aanmelden met een wettelijk identiteitsbewijs

Heeft u een eerste afspraak (sinds lange tijd) bij het Rode Kruis Ziekenhuis? Dan meldt u zich niet meer aan bij een balie, maar bij één van de drie digitale aanmeldzuilen in de centrale hal. 

Lees hieronder de instructies stap voor stap:

 

  1. Bij binnenkomst loopt u naar één van de digitale registratiezuilen in de centrale hal van het ziekenhuis.
  2. U plaatst uw legitimatiebewijs op de glasplaat: dit kan zijn een rijbewijs, identiteitkaart of paspoort.
  3. Zo nodig kunt u via de camera in de zuil een foto laten maken voor in uw dossier.
  4. Nu ziet u uw persoonsgegevens. U bevestigt uw gegevens wanneer deze juist zijn.*
  5. Als u uw gegevens heeft bevestigd, bent u aangemeld*. Op het scherm ziet u:
    1. De tijd van uw afspraak
    2. De naam van de specialist
    3. De route die u moet volgen naar de balie
  6. De route wordt geprint.
  7. Heeft u voor het eerst een afspraak bij de desbetreffende poli? Dan heeft u ook speciale stickers nodig. Deze krijgt u bij de Inschrijfbalie in de centrale hal.

 

Bij een volgende afspraak in het ziekenhuis gebruikt u uw identiteitsbewijs om uzelf aan te melden bij de registratiezuil.

 

*Soms kloppen de gegevens niet of kan een afspraak niet elektronisch worden verwerkt. In dat geval ziet u op het scherm het verzoek u te melden bij de Inschrijfbalie in de centrale hal.

Hulp ter plaatse

Komt u er ter plekke toch niet uit? In de centrale hal staan vrijwilligers klaar om u te helpen.

 

Lees ook:

Paginaopties: