Afspraak maken/beheren

Zelf online uw afspraak maken en beheren

  • Zelf een controleafspraak maken of een afspraak bij de poli?
  • Zelf een bestaande afspraak wijzigen of annuleren?

 

Dat is mogelijk. Let op: er zijn twee voorwaarden:

  1. U staat reeds geregistreerd als patiënt bij het RKZ. Staat u nog niet geregistreerd, dan belt u voor een afspraak of u wordt gebeld (zie hieronder bij 'Telefonisch een afspraak maken').
  2. Het gaat om een eenvoudige afspraak: een consult op de poli of een vervolgafspraak. Het is nog niet mogelijk zelf online een complexe afspraak te maken (bijvoorbeeld een afspraak bij meerdere specialisten) of een afspraak voor een onderzoek (foto's, functieonderzoek etc.) In de toekomst zal dit wel mogelijk zijn.

 

Voldoet u aan beide voorwaarden? Maak of beheer dan nu uw afspraak op het RKZ Patiëntenportaal: Mijn.RKZ.nl

Telefonisch een afspraak (laten) maken

WIJ BELLEN U...

... als uw huisarts u digitaal (via de computer) heeft doorverwezen naar het RKZ. Het ziekenhuis heeft uw verwijzing via de computer ontvangen. Het ziekenhuis belt u binnen twee werkdagen (ma-vrij) voor een afspraak. U hoeft dus niet zelf te bellen.

U BELT ZELF...

... als uw huisarts u een papieren verwijsbrief heeft meegegeven. U belt dan met de polikliniek van het ziekenhuis om een afspraak te maken. De telefoonnummers vindt u in dit alfabetische overzicht. U kunt ook het algemene nummer bellen, 0251 265555, en vragen om een afspraak met de polikliniek/arts die u nodig heeft.

Wat neemt u mee?

Wat neemt u mee naar een (eerste) afspraak in het ziekenhuis? Hoe meldt u zich aan in het ziekenhuis? Klik op de afbeelding en lees verder

Wat zijn de wachttijden?

Hoeveel weken moet u wachten voordat u bij de specialist terecht kunt? Kijk bij wachttijden